PAULA ANTOINETTE CHARBONNEAU-GOWDY

    • 60 Citas
    • 4 Índice h
    20042019

    Resultados de investigaciones por año

    Si hizo algún cambio en Pure, pronto podrá verlo aquí.

    Resultados de investigaciones

    • 60 Citas
    • 4 Índice h
    • 16 Contribución a la conferencia
    • 7 Artículo
    Filtro
    Artículo
    2019

    3-m model for uncovering the impact of multi-level identity issues on learners’ social interactive engagement online

    Charbonneau-Gowdy, P. & Chavez, J., 1 ene 2019, En : Electronic Journal of e-Learning. 17, 2, p. 131-143 13 p.

    Resultado de la investigación: Contribución a una revistaArtículo

    1 Cita (Scopus)
    2018

    Beyond stalemate: Seeking solutions to challenges in online and blended learning programs

    Charbonneau-Gowdy, P., 1 ene 2018, En : Electronic Journal of e-Learning. 16, 1, p. 56-66 11 p.

    Resultado de la investigación: Contribución a una revistaArtículo

    5 Citas (Scopus)
    2017

    Moving outside the box: Researching e-learning in disruptive times

    Charbonneau-Gowdy, P., 1 abr 2017, En : Electronic Journal of e-Learning. 15, 1, p. 59-69 11 p.

    Resultado de la investigación: Contribución a una revistaArtículo

    3 Citas (Scopus)
    2016

    Brave forms of mentoring supported by technology in teacher education

    Charbonneau-Gowdy, P., Capredoni, R., Gonzalez, S., Jayo, M. J. & Raby, P., 1 abr 2016, En : Electronic Journal of e-Learning. 14, 1, p. 3-14 12 p.

    Resultado de la investigación: Contribución a una revistaArtículo

    2 Citas (Scopus)
    2015
    9 Citas (Scopus)

    Telling tales: Towards a new model of literacy development using e-Readers in teacher education in Chile

    Charbonneau-Gowdy, P., 1 mar 2015, En : Electronic Journal of e-Learning. 13, 2, p. 83-95 13 p.

    Resultado de la investigación: Contribución a una revistaArtículo

    5 Citas (Scopus)
    2004

    Seeing for ourselves: When teachers make documentary films. Rebel Goulash and over the rainbow

    Mitchell, C., Kusner, C. & Charbonneau-Gowdy, P., 1 ene 2004, En : Changing English: Studies in Culture and Education. 11, 2, p. 279-289 11 p.

    Resultado de la investigación: Contribución a una revistaArtículo

    5 Citas (Scopus)